Läs uppföljande inlägg istället, även om t ex P4 Sjuhärad bara länkar till detta inlägg.
Ung Vänster har fått en ny ordförande, som visar sig hylla våldsbejakande extremism. Hen (jag gör här inga antaganden om hens kön) tyckte 2015 att hat mot alla borgare, hela kungahuset och att beväpna sig var det bästa som skrivits på första maj.




