PostNord får ett statligt ägarstillskott på 2.2 miljarder kronor. 1.8 miljarder ska betalas av danskarna, men även svenska staten och med det svenska skattebetalarna är med och räddar danska posten. Man ska nu “kunna lita på Posten” framöver.
![]() |
| Postens försvunna brev? |
