“Hasardspel är en skatt på idioti.”
Jag har tackat nej till omfattande och konstant bannerannonsering för onlinekasinon, som annars skulle börja förpesta bloggen likt diverse samvetslösa mediakanaler som TV4 eller Aftonbladet. Jag tänker inte bli en del av det enda sättet för denna totala idioti att nå ut till sina kunder offer.




