Den av Moderaterna ledda Region Stockholm och den av Moderaterna ledda Stockholms stad startar ett filmbolag mitt i coronakrisen, istället för att prioritera kärnverksamheten sjukvård för regionen och omsorg för kommunen. Man dubblar de medel man tidigare gett till filmproduktion.




