Nu har jag den senaste tiden varit allt mer kritisk mot alliansregimen och rent av utmanat den ideologiska nyliberala kärnan av läsarna. Om inte annat så är det alltid bra att vända på steken och även angripa en regim som idag saknar opposition.
Latest in humor
Vem älskar egentligen sin bank?
Bloggaren Le Sabre på Aftonxpressen hörsammade min uppmaning och använde sin Photoshop-Fu till att fixa fram en bild på vår älskade och hyllade finansminister Anders the Borg.
Ibland är bara Internet för bra. Best of Blocket säger jag bara.
Humor är som bäst när den är oavsiktlig. Ännu bättre är det när den studsar tillbaka på humoristen (något jag ofta får äta upp).
Men ibland blir det bara för bra. Hade tänkt att ignorera det där partiet och istället ägna mig åt att angripa sittande regim, vilket är mer relevant än ett parti på dekis. Men nu kan jag inte motstå.
En tvättäkta (s)ombie (till skillnad mot en zo(m)bie) har på SVT Debatt skrivit en text med rubriken, håll i er nu, sätt er ner, krama en anhörig: Juholt så kompetent att han inte behöver akademisk examen
Japp, inget skämt. Detta är dödligt (s)ombieallvar.