Äntligen! Vi nås land och rike runt idag av beskedet om att O’Learys stänger på Kungsholmen. Detta via en insändare till gratislokaltidningen Vårt Kungsholmen, där signaturen Leif sätter ner foten och fokuserar på det viktiga. Min fetstil.
“Tack till hotellets ledning som1. insett vilken skada ölsjappet ställt till med i form av sjunkade priser på bostadsrätter“
Tydligen sjunker alltså bostadsrättspriserna på Kungsholmen, och det är O’Learys fel.
