Dags för lite fredagsmüs, och det absolut mysigaste som finns är ju att Systembolaget förlorade mot Vivino i Patent- och marknadsdomstolen. Det bryter inte mot det svenska EU-undantaget om alkoholförsäljning och Systembolagets monopol att leverera alkohol via onlinehandel utomlands.




