Nedanstående är ett gästinlägg från läsaren Peter Ekvall, i replik till Alex Schulman som spyr galla över Fredrik Reinfeldt hos Schibsted/Aftonbladet.
Det är ju lätt för Schulman att sitta och spy galla. När tog han senast mer ansvar för Sverige än att sitta och bespotta andra i debattartiklar i Aftonbladet? Han gör det lite väl enkelt för sig herr Schulman.