Nu har jag tröttnat på alliansregimen. Eller snarare deras partiledare. Speciellt Fredrik Reinfeldt.
Det är dags att släppa snuttefilten och gå vidare för alliansens partiledare. Ni får skattefinansierad statsrådspension som tack för kaffet, plus att ni kan fortsätta slösa bort skattepengar som generaldirektörer på något verk, utredare eller kanske som anställd av någon PR-byrå. Det gäller att sluta på topp innan ni blir tjatiga.