Den totalitära och av väst kramade diktaturen Saudi-Arabien har tröttnat på demokratirörelsen i Bahrain, och invaderade igår landet. Någon demokratisering av Persiska Viken vill man inte se, utan istället rullar man in med stridsvagnar och stridsfordon för att krossa protesterna mot regimen i Bahrain.