Börsen inleder förstås året starkt, med OMXS30 på plus drygt 1.5% i skrivande stund.
Tekniskt är dock börsen kvar i sälj/neutral då styrkan i uppgången blivit lite blodfattig och MACD signalerar sälj. Veckoklimatet är dock fortfarande positivt och MA5/MA14 säger köp, så oavsett blir det ingen säljsignal.

Men frågan är om kraften nu återkommer eller om det är ett sista Hurrah!
